Stvari koje treba da uradim u bliskoj buducnosti:
– tetovirati Cica Glisu na vratu, mamu nekako napiti i snimiti njeno odobrenje za istu, tetovazu, jel’
– ugraditi silikone i opet mamu napiti i jos nagovoriti da mi pomogne pri podizanju kredita za iste… nagovoriti da mi bude zirant (ne bi li ti silni ljudi s kojima komuniciram prestali svaku moju bubuljicu snimati iz svih mogucih perspektiva – nemam ja kompleksa, hehe)
– kupiti auto za slobodne nedjelje
– upisati fakultet koji cu zavrsiti
– citati sto vise
– postati boljom osobom
– ne biti zajedljiva
– ne preseravati se
– ne cmizdriti za sve moguce gluposti
– manje kockati
– manje tersati
– znati ljudima koje volim to i pokazati
– manje piti… ne zelim postati alkoholicarom u mladim godinama (ja se jos uvijek smatram jako mladom, mada me neki ubjedjuju u to da nisam, jel)
– poceti voljeti bar bliske rodjake (dijasporske ili ne i sa istim se ako nista bar druziti)
– dokazati mom velikom drugu i mojoj jako bitnoj osobi da nisam zla prema njemu i da mi jako puno znaci i da cu se potruditi da se nas odnos u medjuvremenu popravi
– odvesti jednu jako bitnu osobu na jezero (nije Jadran toliko lijep, definitivno)
– ubiti u sto skorijoj buducnost muhu koja me zajebaje otkako sam dosla na posao

Jebote, nece biti lahko, samo se nadam da se makar oko nekih stvari potrudim, bar stvari vezanih za te bitne mi osobe u mom mi zivotu. Kakvo preseravanje od posta. Nemam pojma otkud mi ovoliko posjeta uopce, hvala Senadu, Luki i meni na ulascima i izlascima na (ili se kaze u) glupost od bloga mi mog.

4 komentara

  1. Prosle su dvije minute. De hajd, nazovi me, jebo ga ja. Nemoj da na sabahu odmah moram psovati. Ja se najvise nadam ubijanju ove jebene muhe, jel. Hajd. Igrati danas na HSV naravno treba :). Sretno u novoj sezoni nama nam kladjenja sto se tice, jel…

Komentariši